Věrnostní programy na spotřebitelských trzích a věrnostní program Sphere Card
Loyality programs on consumer markets and loyality program Sphere Card
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Krbec David
Supervisor
Nováková Lenka
Opponent
Velíšková Dana
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíDefended
2016-02-16Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tématem bakalářské práce je jeden z marketingových nástrojů užívaných pro podporu prodeje
- věrnostní zákaznické programy. Teoretická část práce tedy zasazuje věrnostní programy
právě do kontextu marketingu a dále představuje jejich historii a vývoj. Pozornost je
věnována také specifikům trhu - tedy segmentaci a cílovým zákaznickým skupinám, které
jsou pro účinné nastavení věrnostního programu klíčové. Teoretická část práce představuje i
obecné přínosy věrnostních programů (a to jak pro obchodníky, tak pro zákazníky) a
nejrozšířenější věrnostní programy na území ČR. Praktická část je potom přímo vztažena
k věrnostnímu programu Sphere card. Na základě dat získaných během sekundárního
výzkumu představuje samotný program Sphere card a také modelové příklady jeho využití.
K postižení efektivity zapojení se do tohoto věrnostního programu je užit výzkum primární -
ve formě dotazníkové. Cílem je tedy představit princip fungování věrnostních programů a na
příkladu věrnostního programu Sphere card (a tedy i na modelových situacích a
prostřednictvím dotazníků) zjistit, jaký je reálný přínos pro obchodníky. V závěru jsou
formulovány také možnosti, jak by bylo možné fungování zkoumaného věrnostního programu
ještě zlepšit, či více využít jeho potenciálu. The aim of this Bachelor s thesis is to present one of the marketing tools used to promote
sales the customer loyalty programmes. or this purpose, the theoretical part of the thesis
puts the loyalty programmes into the context of marketing and presents their history and
development. Attention is also paid to market specifics, i.e. segmentation and target
customers groups which are the key elements of an effective adjustment of any loyalty
programme. The theoretical part also presents general benefits of the loyalty programmes (for
both the businessmen and the customers) and provides an overview of the most common
loyalty programmes in the Czech Republic. The following empirical part of the present paper
focuses on a concrete loyalty programme called "Sphere card". Based on the data gained
through a secondary research, the paper identifies the main characteristics of the Sphere card
programme and shows some model examples of its application as well. In order to describe
the efficiency of participation in the programme a primary research (in the form of
questionnaires) is then used. In other words, the goal of the thesis is to present the functioning
principle of the loyalty programmes and to find out what their real benefit for the businessmen
is, taking the Sphere card programme as a model example (several model situations and
questionnaire are used). In conclusion, some suggestions for improving the loyalty
programme in question are formulated and proposals for better exploiting of its potential are
presented.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1271]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Deformace modelu říčního koryta
Author: Prouzová Petra; Supervisor: Urban Rudolf; Opponent: Štroner Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)Obsahem této práce je zaměření jednotlivých etap modelu vodního díla a vytvoření modelů koryta. Je zde popsaný postup od počátku měření až po vytvoření jednotlivých modelů koryta z mračna bodů. Dále se popisují použité ... -
Příprava učitele na projektovou výuku kancelářských aplikací
Author: Liška Petr; Supervisor: Svoboda Emanuel; Opponent: Vaněček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-20)Předmětem bakalářské práce je příprava učitele na projektovou výuku kancelář-ských aplikací v konkrétní projektu. V teoretické části jsou analyzovány cíle ve vý-uce kancelářských aplikací z pedagogických dokumentů a dalších ... -
Návrh konceptu a vývoj prototypu univerzálního uživatelského rozhraní
Author: Novák Rostislav; Supervisor: Pergl Robert; Opponent: Kroha Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-11)Každá dnešní aplikace obsahuje uživatelské rozhraní. Také je dnes často oblíbené používat tenké klienty a data mít centrálně uložená serveru. Tato práce se zabývá možností vytvoření univerzálního uživatelského rozhraní, ...