Zobrazit minimální záznam

Clasroom social emotional climate



dc.contributor.advisorDobrovská Dana
dc.contributor.authorČesák Petr
dc.date.accessioned2016-05-13T16:19:26Z
dc.date.available2016-05-13T16:19:26Z
dc.date.issued2015-04-30
dc.identifierKOS-587864979605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64530
dc.description.abstractTěžištěm bakalářské práce s tématem Sociální a emoční klima školní třídy je empirická sonda mapující vliv kvality edukačního prostředí na výchovně vzdělávací proces. V teoretické části práce provádím rešerši tištěných a elektronických odborných zdrojů, blíže popisuji vztahy, které utvářejí klima třídy, různé přístupy ke zkoumání a popisu klimatu třídy a dále také možnosti, jak lze klima ve třídě měřit. V empirické části zjišťuji postoje žáků různých studijních oborů ke klimatu třídy, především ve vztahu ke vnímané opoře učitele, jeho spravedlivém přístupu ke všem žákům, rovněž analyzuji úroveň spolupráce žáků navzájem a také sleduji výskyt jejich vzájemné soutěživosti.cze
dc.description.abstractThe topic of this thesis is social and emotional climate inside a school class. The theoretical part focuses on defining terms as class climate, class atmosphere, and class environment. An important element of the thesis is climate of the class, its typology, creators and everyone affecting the class climate. Large part of the thesis is dedicated to factors creating class climate. Practical part of the thesis is focused on research of class climate. Main goal of the thesis is to prove particular agreements or differences of class climate perception from the above mentioned aspects. Result of this thesis is a summary of class climate perception of particular classes from different angles and also comparison of results between pupils of two different branches of study.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectklima školní třídy, typy klimatu, učitel, třídní učitel, školní třída, prostředí, atmosféra, dotazníkcze
dc.subjectclass climate, climate types, teacher, classroom teacher, classroom, environment, atmosphere, questionnaireeng
dc.titleSociální a emoční klima školní třídycze
dc.titleClasroom social emotional climateeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-12
dc.contributor.refereeKrejčí Pavel
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam