Praktická aplikace komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Practical application of communication mix in the enterprise
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Pilecký Michal
Vedoucí práce
Kavan Michal
Oponent práce
Findová Šárka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2015-06-16Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem mé bakalářské práce je praktická aplikace komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Svou práci budu mít zcela tradičně rozdělenou do dvou částí. V první části - teoretické, se pokusím vysvětlit problematiku všech složek komunikačního mixu, vždy s adekvátním příkladem a odůvodněním. V praktické části budu aplikovat jednotlivé části komunikačního mixu na zvoleném podniku, který na trhu působí v gastronomickém segmentu. Z rozhovorů se zákazníky a dotazníků posléze vyvodím patřičné závěry s vlastním návrhem řešení. The object of this bachelor thesis is practical application of communication mix in specific industry. Everything will be divided in two parts. In the first part - the one full of theory, I would like to explain the whole problem of all parts of communication mix. Always with specific example with justification. Secondly in practical part, I would like to apply every single part of communication mix in specific company that takes place on gastronomic segment. Finally from interview with customers I will make a conclusion with my own suggestion of solution.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]