Zobrazit minimální záznam

Practical application of communication mix in the enterprise



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorPilecký Michal
dc.date.accessioned2016-05-13T16:18:38Z
dc.date.available2016-05-13T16:18:38Z
dc.date.issued2015-05-05
dc.identifierKOS-587864273005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64497
dc.description.abstractPředmětem mé bakalářské práce je praktická aplikace komunikačního mixu ve vybrané společnosti. Svou práci budu mít zcela tradičně rozdělenou do dvou částí. V první části - teoretické, se pokusím vysvětlit problematiku všech složek komunikačního mixu, vždy s adekvátním příkladem a odůvodněním. V praktické části budu aplikovat jednotlivé části komunikačního mixu na zvoleném podniku, který na trhu působí v gastronomickém segmentu. Z rozhovorů se zákazníky a dotazníků posléze vyvodím patřičné závěry s vlastním návrhem řešení.cze
dc.description.abstractThe object of this bachelor thesis is practical application of communication mix in specific industry. Everything will be divided in two parts. In the first part - the one full of theory, I would like to explain the whole problem of all parts of communication mix. Always with specific example with justification. Secondly in practical part, I would like to apply every single part of communication mix in specific company that takes place on gastronomic segment. Finally from interview with customers I will make a conclusion with my own suggestion of solution.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketing, komunikační mix, zákazník, PRcze
dc.subjectMarketing, communication mix, costumer, PReng
dc.titlePraktická aplikace komunikačního mixu ve vybrané společnosticze
dc.titlePractical application of communication mix in the enterpriseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-16
dc.contributor.refereeFindová Šárka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam