Analýza vybraných dostupných učebnic pro výuku předmětu informatika a výpočetní technika na středních školách
Analysis of textbooks for teaching computer science at secondary schools
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Sekerová Jitka
Vedoucí práce
Vaněček David
Oponent práce
Andres Pavel
Studijní obor
Učitelství odborných předmětůStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2016-02-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá hodnocením učebnic určených pro výuku předmětu Informatika a výpočetní technika na středních školách. Cílem je uvést přehled používaných dostupných učebnic a provést jejich hodnocení z hlediska odborného a didaktického. Teoretická část práce se zabývá problematikou vzdělávací oblasti informační a komunikační technologie a teorií učebnic. Praktická část hodnotí na základě poznatků z teoretické části konkrétní dostupné učebnice. This work is focused on the evaluation of textbooks for teaching the subject Computer Science at secondary schools. The aim is to bring an overview of available textbooks and to evaluate them in terms of expertise and didactic. The theoretical part deals with the topic of education of information and communications technology and theory textbooks. The practical part uses the knowledge from theoretical part to evaluate particular available textbooks.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]