Zobrazit minimální záznam

Marketing plan creation



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorGrygar Lukáš
dc.date.accessioned2016-05-13T16:17:14Z
dc.date.available2016-05-13T16:17:14Z
dc.date.issued2016-01-06
dc.identifierKOS-587864246605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64440
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce "Tvorba marketingového plánu" je analýza současné situace nově vzniklé společnosti Autodoprava LG s.r.o. a následné vytvoření marketingového plánu, který by měl zajistit zvýšení obratů a posílení pozice této společnosti na trhu. Teoretická část se zabývá podstatou marketingu, marketingového plánování a zejména obsahem a tvorbou marketingového plánu. V praktické části jsou poznatky aplikovány prostřednictvím analýz podniku.cze
dc.description.abstractThe topic of this bachelor 's thesis ?Marketing plan creation? is analysis of a current situation of a recently founded company Autodoprava LG s.r.o. and based on this, creation of a marketing plan, that should secure revenues and strengthen its market position. Theoretical part is focusing on a marketing core, marketing planning and, in particular, marketing plan content and creation. In practical part, knowledge is applied through company analyses.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMarketingový plán, marketingový mix, marketingové cíle SWOT analýza, rozpočetcze
dc.subjectMarketing plan, marketing mix, marketing targets, SWOT analysis, budgeteng
dc.titleTvorba marketingového plánucze
dc.titleMarketing plan creationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-02-16
dc.contributor.refereeJoudalová Barbora
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam