Povinná dokumentace škol
Mandatory school documentation
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kváča Aleš
Vedoucí práce
Vobořilová Jarmila
Oponent práce
Pavlíková Alena
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2016-02-19Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce "Povinná dokumentace škol" se zabývá rozdíly ve vedení dokumentace škol v elektronické a listinné podobě. Na základě analýzy odborné literatury, platných předpisů a empirického zjištění zkušeností a postojů učitelů na středních odborných učilištích a základních školách bylo provedeno porovnání ve vedení povinné dokumentace škol v listinné a elektronické podobě. V teoretické části se zabývám studiem a analýzou dokumentace škol podle platných předpisů souvisejících se školským zákonem 561/2004 Sb. V empirické části bylo provedeno porovnání zjištěných poznatků o zkušenostech a postojích učitelů na odborných učilištích a základních školách při vedení školní agendy. Cílem práce je napomoci učitelům orientovat se při přechodu z vedení listinné na elektronickou formu vedení dokumentace škol. Bachelor's work "Obligatory school documentation" is about differences between school documentation in electronic and paper form. Based on analysis of professional literature, valid legislation and empiric experiences of teachers at vocational schools the goal is to compare to obligatory school documentation in electronic and paper form. Theoretical part deals with study and analysis of school documentation according to valid legislation concerning School law 561/2004 Coll. Empiric part concerns findings, experiences and attitudes of vocational school teachers during keeping their school agenda. The aim of this work is to give some guidance to teachers during transition period from keeping paper documentation to keeping electronic one.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1278]