Využití moderní výukové techniky v teoretickém a praktickém vyučování na střední škole
Use of educational technology in theoretical end practical teaching at secondary school
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kaplanová Drahuše
Vedoucí práce
Svoboda Emanuel
Oponent práce
Housa Radoslav
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíObhájeno
2016-02-17Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou didaktické techniky a její role v procesu učení. Je členěna do dvou částí teoretické a empirické. Teoretická část se zaměřuje na chápání didaktických prostředků v současnosti a jejich hodnocení a rozdělení známými autory. Zabývá se využitím didaktických prostředků ve výuce, jejich rozdělením na materiální a nemateriální části. Pozornost zaměřuji především na používané didaktické prostředky materiální povahy v oblasti počítačové grafiky a zvláštní pozornost věnuji 3D technologii. Empirická část je zaměřena na průzkum situace ve využívání moderní výukové techniky, na vybavenost školy, kde působím, její využívání při vyučování a motivaci žáků - v čem spatřují výhody, případně nevýhody při používání nejen v teoretickém, ale i v praktickém vyučování. The bachelor work will deal the problems didactic techniques and its role in the learning process. The work is divided into two parts: theoretical and empirical. Theoretical part focuses on the understanding of didactic resources at present and their evaluation and distribution of well-known authors. The use of teaching resources in the lesson and their division into material and nonmaterial parts. Used didactic resources are mean a material nature in the field of computer graphics and special attention is paid to the 3D technology. Empirical part is focused on the exploration of the situation using modern teaching techniques, equipment school in which I work its use in teaching and motivating students - what they see advantages or disadvantages when using not only theoretical but also practical teaching.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]