Zobrazit minimální záznam

Classroom social climate



dc.contributor.advisorDobrovská Dana
dc.contributor.authorKarlík Jaroslav
dc.date.accessioned2016-05-13T16:14:15Z
dc.date.available2016-05-13T16:14:15Z
dc.date.issued2015-05-04
dc.identifierKOS-587864094105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64322
dc.description.abstractBakalářská práce Sociální klima školní třídy je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a empirickou. Teoretická část zpracovává zásadní pojmy jako - atmosféra, klima, prostředí. Představuje hlavní činitele, kteří mají vliv na kvalitu konkrétního třídního klimatu. Pozornost je především věnována dvěma hlavním aktérům - učiteli a žákovi. V neposlední řadě jsou zde uvedeny možné způsoby diagnostiky klimatu třídy. Empirická část využívá poznatků teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření jsou zde analyzovány dvě třídy středního odborného učiliště. Výsledky obou tříd jsou porovnány s etalonem. Závěrem jsou uvedeny návrhy možných řešení s cílem zlepšit problematické oblasti třídního klimatu.cze
dc.description.abstractBachelor thesis based on the issue of classroom social climate is divided into two main parts - theoretical and empirical. The theoretical part covers fundamental concepts - atmosphere, climate and environment. It presents the main factors that affect the quality of particular class climate. Attention is given to two main teaching process subjects - the teacher and the student. Finally, a list of possible methods for diagnosing climate class is provided. The empirical part uses findings of the theoretical part. After having utilized questionnaire data gathered in two classes of Vocational electrical school basic hypotheses are tested. The results of both classes are compared to a benchmark. Finally, there are suggestions of possible solutions to improve the problematic areas of classroom climate.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectsociální klima, učitel, žák, škola, třídacze
dc.subjectsocial climate, teacher, student, school, classroomeng
dc.titleSociální klima školní třídycze
dc.titleClassroom social climateeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-12
dc.contributor.refereeKrejčí Pavel
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam