Zobrazit minimální záznam

External barriers to creativity in the teacher's work



dc.contributor.advisorSemrád Jiří
dc.contributor.authorChalupová Magdaléna
dc.date.accessioned2016-05-13T16:14:14Z
dc.date.available2016-05-13T16:14:14Z
dc.date.issued2016-01-01
dc.identifierKOS-587864093805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64320
dc.description.abstractBakalářská práce se s oporou o analýzu odborné literatury zabývá problematikou tvořivosti v práci učitele a bariérami, které tuto tvořivost limitují. Práce vychází z předpokladu, že moderní společnost charakterizovaná stále výraznějšími společenskými, ekonomickými a techno-logickými změnami, musí stavět na vysoké flexibilitě člověka a na jeho schopnosti rychle si osvojovat a tvořivě uplatňovat nové poznatky. Učitelé jsou skrze své žáky významnými činiteli budoucího rozvoje společnosti. Právě dnešní tvořivost učitelů je rozhodujícím faktorem pro efektivitu společnosti v budoucnosti. Je proto nutné definovat a eliminovat bariéry, které tvořivost učitelů negativně ovlivňují. Empirické šetření zkoumá, jaké bariéry omezují tvořivost učitelů a s jakou intenzitou učitelé tyto bariéry pociťují.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis addresses the issues of creativity in the teacher's work and the barriers that limit the teacher's creativity with the support of an analysis of scientific literature. The work is based on the premise that modern society, characterized by increasing level of significant social, economic and technological changes, must build upon the high flexibility of people and their ability to quickly develop and creatively apply new knowledge. Teachers are, through their students, important players in the future development of the society. The current teacher's creativity is the key factor in the effectiveness of our society in the future. It is necessary to define and eliminate the barriers that negatively affect the teacher's creativity. The empirical study examines which barriers limit the teacher's creativity, and intensity of these barriers felt by teachers.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectproměny společnosti, tvořivost v práci učitele, bariéry tvořivosticze
dc.subjectChanges in society, creativity in the teacher's work, barriers to creativityeng
dc.titleVnější bariéry tvořivosti v práci učitelecze
dc.titleExternal barriers to creativity in the teacher's workeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2016-02-18
dc.contributor.refereeVališová Alena
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam