Zobrazit minimální záznam

Didactic means in technical subject



dc.contributor.advisorSvoboda Emanuel
dc.contributor.authorBartáková Lenka
dc.date.accessioned2016-05-13T16:14:10Z
dc.date.available2016-05-13T16:14:10Z
dc.date.issued2015-05-05
dc.identifierKOS-587864093105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/64314
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá optimálním využitím didaktických prostředků použitých v tvůrčím procesu odborného předmětu od samotné myšlenky až po 3D realizaci. Cílem práce je navrhnout konkrétní možnosti tohoto využití ve výuce odborného předmětu Návrhová tvorba a realizace v materiálu. Pozornost je zaměřena především na didaktické pomůcky materiální povahy s akcentem na výuku vizuálních typů žáků z hlediska smyslové preference a s tím související technické vybavení školy. Za tímto účelem tato práce zkoumá tvorbu žáků 3. a 4. ročníku a již realizované maturitní práce absolventek, které na škole pokračují ve formě doplňkového studia. Praktická část je také věnována 3D programu Rhinoceros, ve kterém jsou realizovány vizualizace tvůrčího procesu a opírá se nejen o návrhy žáků, ale i o vlastní empirické zkušenosti. Výsledkem je ověření poznatků ve výuce a návrh konkrétních možností doplnění výuky v předmětu Návrhová tvorba a realizace v materiálu.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the optimal use of educational resources used in the creative process of technical subject from idea to 3D implementation. The aim is to propose specific options for this use in the teaching of technical subject Design creation and implementation in the material. The attention is focused primarily on teaching aids material nature, with an emphasis on teaching visual types of learners in terms of sensory preference and related technical school equipment. For this purpose, the work explores the creation of learners of the 3rd and 4th years and longer realized graduation work of graduates who continue at the school in the form of supplementary study. The practical part is also devoted to Rhinoceros 3D program in which there are implemented visualization of the creative process and relies not only on the suggestions of learners, but also on own empirical experience. The result is a verification of knowledge in teaching and suggestion of specific options of supplement teaching in the subject Design creation and implementation in the material.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectkreativita, inspirace, fáze tvůrčího procesu, vizuální styl učení, 3D program Rhinoceros, vizualizace, didaktika odborných předmětů, didaktické prostředky, didaktické pomůckycze
dc.subjectcreativity, inspiration, phases of the creativity process, visual learning style, 3D program Rhinoceros, visualization, didactics of technical objects, didactic means, didactic aidseng
dc.titleDidaktické prostředky v odborném předmětucze
dc.titleDidactic means in technical subjecteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-11
dc.contributor.refereeStacho Petr
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu



Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam