Koncepce příměstské železniční dopravy v Hradeckopardubické metropolitní oblasti
Rail Rapid Transit Concept in Metropolitan Area of Hradec Králové-Pardubice
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Papež Radek
Supervisor
Baudyš Karel
Opponent
Záruba Tomáš
Field of study
Management a ekonomika dopravy a telekomunikacíStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyDefended
2015-09-17Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá příměstskou železniční dopravou v Hradeckopardubické metropolitní oblasti. V teoretické části jsou popsány základní principy taktového jízdního řádu. V návrhové části byl na základě analýzy pravidelné dojížďky v oblasti vytvořen návrh linkového vedení a taktových uzlů. Výstupem práce je návrh jízdního řádu pro období odpolední špičky, respektující výhledovou koncepci dálkové železniční dopravy. Autor též uvádí infrastrukturní úpravy potřebné pro realizaci návrhu. This bachelor thesis deals with rail rapid transit in Metropolitan Area of Hradec Králové-Pardubice. In the theoretical part, fundamental principles of clock face timetable are described. In the proposal part, a draft of rail lines and clock face timetable nodes has been created, based on analysis of periodic commuting in the area. The outcome of the thesis is a draft of a timetable for an afternoon peak hour, with regard to the long-term concept of long-distance rail transport. Author of the thesis also provides infrastructure improvements needed to implement the proposal.
Collections
- Bakalářské práce - 16117 [237]