Posouzení nehodovosti na silnici II/117 Žebrák - Hořovice
Appraisal of Accident Rate on Road II/117 Žebrák - Hořovice
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Nedvědová Andrea
Vedoucí práce
Mičunek Tomáš
Oponent práce
Radimský Michal
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav soudního znalectví v dopravěObhájeno
2015-06-25Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce "Posouzení nehodovosti na silnici II/117 v úseku mezi obcí Žebrák a městem Hořovice" se věnuje srovnání stavu silnice před její rekonstrukcí a po rekonstrukci a směrovém narovnání. Obsahem práce je též srovnání nehodovosti. Pozornost je věnována nesrovnalostem mezi projektovou dokumentací a skutečným provedením stavby. Představeny jsou návrhy možných úprav a vylepšení, které nebyly součástí projektové dokumentace a tedy ani samotné stavby, hlavně v souvislosti s pohybem chodců a cyklistů po silnici. This thesis "Appraisal of accident rate on road II/117 in the section between the municipality Žebrák and the city Hořovice" deals with comparison of the road condition before and after the reconstruction and directional compensation. This work contains also compared accident rates. The attention is paid to the discrepancies between the project documentation and the actual building construction. There are presented suggestions for possible amendments and improvements that were not a part of the project documentation and therefore either of actual construction, mainly connected with the movement of pedestrians and cyclists on the road.