ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav mechaniky a materiálů
  • Diplomové práce - 16118
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav mechaniky a materiálů
  • Diplomové práce - 16118
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Úvod do numerické studie interakce vozidlo-vozovka

Introduction to numerical study of vehicle-road interaction

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Gargulák Jan
Vedoucí práce
Micka Michal
Oponent práce
Frydrýn Michal
Studijní obor
Dopravní systémy a technika
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav mechaniky a materiálů
Obhájeno
2015-06-17



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této studie je vytvoření numerického modelu vozidla, které je schopno se pohybovat po určitém podkladu, tedy vozovce. Účelem této simulace je tedy rozpohybování tohoto numerického modelu. Numerická analýza simulace jízdy vozidla se provádí za účelem získání různých informací z doby pohybu vozidla či samotného rozjezdu. Z důvodu nedostupnosti geometrického modelu vozidla byl vytvořen geometrický model vlastní, který byl následně použit pro vytvoření numerického modelu. Numerická analýza byla provedena v aplikaci ANSYS Inc., samotná definice interakce mezi vozidlem a vozovkou a definice zbylých vozidlových částí, byla vytvořena v řešiči LS-DYNA.
 
The aim of this work is to create a numerical model of a passenger car, which is able to move on the specified surface - a pavement. The purpose of this simulation is to start a motion of this numerical model. A numerical analysis of the motion of the vehicle is carried out in order to obtain various information during the time of motion or starting motion of the vehicle. Due to unavailability a geometrical model of the vehicle was created a geometrical model on my own, which was used for a creation of the numerical model. The numerical analysis was performed in the aplication ANSYS Inc. The definition of the interaction between the vehicle and the pavement and the definition of remaining vehicle parts were created in the solver LS-DYNA.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/63975
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.349Mb)
POSUDEK (200.1Kb)
POSUDEK (171.7Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 16118 [41]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV