Zobrazit minimální záznam

Creating of Marketing Strategy



dc.contributor.advisorŽáček Vladimír
dc.contributor.authorSmolek Ondřej
dc.date.accessioned2016-05-13T08:24:17Z
dc.date.available2016-05-13T08:24:17Z
dc.date.issued2014-12-17
dc.identifierKOS-587864238305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63528
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie společnosti KOVOŠROT SUDA s.r.o. Práce je z důvodů přehlednosti rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části dochází k popsání základních marketingových pojmů a vhodných metod tvorby marketingové strategie, které jsou později aplikovány v praktické části. Praktická část této práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti SUDA, jejíž výsledky jsou shrnuty v analýze SWOT. Zároveň dochází k formulaci jednotlivých marketingových doporučení pro příští období v podobě zjednodušeného návrhu marketingové strategie.cze
dc.description.abstractThis dissertation thesis deals with the creation of the marketing strategy of the KOVOŠROT SUDA s.r.o. The thesis is from the synoptic reasons divided into the theoretical and the practical part. The basic marketing terms and suitable methods of marketing strategy creation which are later applied in the practical part are described in the theoretical part. The practical part of this thesis deals with the analysis of the inner and outer surroundings of the SUDA company which results are summarized in the SWOT analysis. At the same time, the phrasing of the individual marketing recommendation for the next period in the form of the simplified suggestion of the marketing strategy is in progress.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectmarketingová analýza prostředí, marketingová strategie, konkurenční výhoda, diverzifikacecze
dc.subjectmarketing analysis of surroundings, marketing strategy, competitive advantage, diversification.eng
dc.titleTvorba marketingové strategiecze
dc.titleCreating of Marketing Strategyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-01-20
dc.contributor.refereeVaniš Ladislav
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam