Tvorba marketingové strategie
Creating of Marketing Strategy
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Smolek Ondřej
Supervisor
Žáček Vladimír
Opponent
Vaniš Ladislav
Field of study
Řízení a ekonomika podnikuStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuDefended
2015-01-20Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie společnosti KOVOŠROT SUDA s.r.o. Práce je z důvodů přehlednosti rozdělena na teoretickou a praktickou část.
V teoretické části dochází k popsání základních marketingových pojmů a vhodných metod tvorby marketingové strategie, které jsou později aplikovány v praktické části. Praktická část této práce se zabývá analýzou vnějšího a vnitřního prostředí společnosti SUDA, jejíž výsledky jsou shrnuty v analýze SWOT. Zároveň dochází k formulaci jednotlivých marketingových doporučení pro příští období v podobě zjednodušeného návrhu marketingové strategie. This dissertation thesis deals with the creation of the marketing strategy of the KOVOŠROT SUDA s.r.o. The thesis is from the synoptic reasons divided into the theoretical and the practical part.
The basic marketing terms and suitable methods of marketing strategy creation which are later applied in the practical part are described in the theoretical part. The practical part of this thesis deals with the analysis of the inner and outer surroundings of the SUDA company which results are summarized in the SWOT analysis. At the same time, the phrasing of the individual marketing recommendation for the next period in the form of the simplified suggestion of the marketing strategy is in progress.
Collections
- Diplomové práce - 12138 [175]