Zobrazit minimální záznam

Predictive Combustion Models for a Modern Direct Injection Compression Ignition Engine



dc.contributor.advisorVávra Jiří
dc.contributor.authorKohlíček Jiří
dc.date.accessioned2016-05-13T08:20:10Z
dc.date.available2016-05-13T08:20:10Z
dc.date.issued2015-06-16
dc.identifierKOS-532798215305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63315
dc.description.abstractTato práce se zabývá kalibrací prediktivních modelů spalování DI Pulse a DI Jet pro moderní vznětový motor s přímým vstřikováním nafty v prostředí GT Power. Model je naladěn pomocí třítlakové analýzy z jednoválce AVL o vrtání 85 mm a zdvihu 90 mm. Parametry modelů jsou zkalibrovány podle experimentálních dat na průběh tlaku ve válci, spotřebu paliva, emise oxidů dusíku a tvorbu sazí. Je předvedena prediktivní schopnost mimo rozsah kalibračních dat.cze
dc.description.abstractThis thesis discusses the calibration of predictive combustion models DI Pulse and DI jet for a modern combustion ignition engine with direct injection in GT Power. The model is calibrated using three-pressure analysis from AVL single cylinder engine with 85 mm bore and 90 mm stroke. Model parameters are calibrated using experimental data for in-cylinder pressure, fuel consumption, NOx emission and soot formation. The predictive capability of the model is shown outside the range of calibration data.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectPrediktivní modely spalování, spalovací motor, DI-Pulse, DI-Jet, GT Power, modeFRONTIER, model NOx, model sazí, třítlaková analýza, AVL SCRE.cze
dc.subjectPredictive combustion models, combustion engine, DI-Pulse, DI-Jet, GT Power, modeFRONTIER, NOx model, soot model, three-pressure analysis, AVL SCRE.eng
dc.titlePrediktivní modely spalování v moderním vznětovém motoru s přímým vstřikemcze
dc.titlePredictive Combustion Models for a Modern Direct Injection Compression Ignition Engineeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-08-25
dc.contributor.refereeDiviš Marcel
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam