Pokročilý adaptivní tempomat s využitím protokolů ADASIS Horizon 2020
Advanced Adaptive Cruise Control using Horizon 2020 ADASIS protocols
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Štěrba Jan
Supervisor
Rozhdestvenskiy Dmitry
Opponent
Švandrlík Michal
Field of study
Inteligentní dopravní systémyStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravní telematikyDefended
2018-01-22Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem práce je analýza současné nabídky na trhu ADAS systémů a představení nového protokolu ADASIS v2, včetně jeho specifikací a možných implementací. Cílem práce je s využitím získaných poznatků navrhnout nový systém adaptivního tempomatu. Navržený systém má optimalizovat spotřebu paliva, zvýšit komfort a autonomii jízdy. Řešený systém bude namodelován v jazyce Open modlica language. Cílem práce je také celý model systému simulovat v několika vytvořených scénářích a představit získané výsledky. The topic of this master thesis is the analysis of current ADAS market offer. Moreover, this thesis should discribe and alyse the new ADASIS v2 protocol. The main objective is, based on the acquired knowledge, to design a new ADAS system working as an adaptive cruise control application. The designed system should bring fuel savings, a higher level of comfort and autonomy. The subjected system will be designed in Open modelica language. Another objective of this thesis is running a simulation of the whole designed system on several chosen scenarios.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Prediktivní řízení pro robota SK8O
Author: Petr Brož; Supervisor: Do Loi; Opponent: Filip Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)V této diplomové práci se věnuji návrhu regulátoru schopného balancovat a řídit nestabilního dvounohého kolového robota Sk8o, jehož struktura je podobná vozidlu segway. Tohoto je dosaženo pomocí metody Model Predictive ... -
Identifikace a řízení letu robotické helikoptéry
Author: Jan Švrčina; Supervisor: Chudoba Jan; Opponent: Petrlík Matěj
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Cílem této práce je identifikace modelu malé robotické helicoptéry Tello a použití systému pro snímání pohybu Vicon na sledování a řízení letu této helikoptéry. Jsou odvozeny a implementovány off-line metoda pro odhad ... -
Využití konceptu BYOD a jeho zabezpečení v bankovním prostředí
Author: Dlápal Vojtěch; Supervisor: Krejčí Pavel; Opponent: Malý Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-10)Problematika BYOD neboli používání zařízení mimo vlastnictví firmy k pracovním úkolům je čím dál více aktuální. Tato práce analyzuje a řeší BYOD s ohledem na potřeby vybrané bankovní instituce. Vzhledem ke specifikům ...