Zobrazit minimální záznam

Design of a Single Cylinder Four-Stroke Motorcycle Engine of 250 cm3 Displacement According to Moto3 FIM Regulations



dc.contributor.advisorMacek Jan
dc.contributor.authorKohel Martin
dc.date.accessioned2016-05-13T08:19:52Z
dc.date.available2016-05-13T08:19:52Z
dc.date.issued2015-06-18
dc.identifierKOS-532798215205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63302
dc.description.abstractTato práce se zabývá konstrukčním návrhem závodního jednoválcového čtyřdobého motocyklového motoru pro kategorii FIM Moto3. V rámci návrhu motoru je vypočteno vyvážení klikového mechanismu a pevnostní kontrola jeho jednotlivých dílů. V práci jsou i řešeny vlastní frekvence ventilových pružin. Dále je proveden návrh geometrie ozubení primárního převodu. Součástí práce je i rešerše současných motorů pro kategorii Moto3.cze
dc.description.abstractAbstract This thesis deals with a design of a single cylinder four stroke racing motorcycle engine for category FIM Moto3. During the process of design engine, there are some calculations. There are balancing and strength analysis of crank mechanism done. This thesis contains calculation of natural frequencies of valve springs. There is design of geometry for primary transfer gears. This thesis contains research of actually used engines for Moto3eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMoto3, konstrukce motoru, vyvážení klikového mechanismu, pevnostní kontrola klikového mechanismu, vlastní frekvence ventilových pružin, návrh geometrie ozubenícze
dc.subjectMoto3, design of engine, balancing of crank mechanism, strength analysis of crank mechanism, natural frequencies of valve springs, design of gears geometryeng
dc.titleNávrh jednoválcového závodního 4-dobého motocyklového motoru o objemu 250 cm3 vyhovujícímu předpisům FIM pro kategorii Moto3cze
dc.titleDesign of a Single Cylinder Four-Stroke Motorcycle Engine of 250 cm3 Displacement According to Moto3 FIM Regulationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-08-25
dc.contributor.refereeFořtl Karel
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam