Zobrazit minimální záznam

Information System for Complaint Procedure Management



dc.contributor.advisorVynikarová Dana
dc.contributor.authorRolli Andreas
dc.date.accessioned2016-04-07T14:42:00Z
dc.date.available2016-04-07T14:42:00Z
dc.date.issued2015-06-08
dc.identifierKOS-587865420105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/63182
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace informačního systému pro správu reklamačního řízení. Na základě současného stavu řešení je navržen systém, který může použít jakákoliv firma, či organizace. Přínosem systému je úplný přehled pro výrobce i spotřebitele o reklamačním procesu. Dále systém generuje reklamační protokol a uchovává všechny informace o reklamaci. V příloze bakalářské práce lze nalézt zdrojové kódy a obrazovou přílohu. Součástí práce je i ekonomicko-manažerské zhodnocení.cze
dc.description.abstractThe objective of this bachelor's thesis is analysis, design and implementation of information system for managing warranty claims. Based on current solutions the designed information system can be used by any firm or organization. The system gives full overview about warranty process to the benefit of both customers and manufacturers. The system generates complaint protocol and stores all of the information about complaint. Source codes, diagrams and additional graphics are included in the appendix. The thesis also constains assessment from economic and management points of view.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectreklamace, reklamační řízení, informační systém, správa reklamace, řízení procesů, komunikacecze
dc.subjectcomplaint, complaint procedure, information system, complaint managment, process management, comunicationeng
dc.titleInformační systém pro správu reklamačního řízenícze
dc.titleInformation System for Complaint Procedure Managementeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2015-06-22
dc.contributor.refereeBuchtela David
theses.degree.disciplineInformační systémy a managementcze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam