ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Informační systém pro správu reklamačního řízení

Information System for Complaint Procedure Management

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Rolli Andreas
Vedoucí práce
Vynikarová Dana
Oponent práce
Buchtela David
Studijní obor
Informační systémy a management
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství
Obhájeno
2015-06-22



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace informačního systému pro správu reklamačního řízení. Na základě současného stavu řešení je navržen systém, který může použít jakákoliv firma, či organizace. Přínosem systému je úplný přehled pro výrobce i spotřebitele o reklamačním procesu. Dále systém generuje reklamační protokol a uchovává všechny informace o reklamaci. V příloze bakalářské práce lze nalézt zdrojové kódy a obrazovou přílohu. Součástí práce je i ekonomicko-manažerské zhodnocení.
 
The objective of this bachelor's thesis is analysis, design and implementation of information system for managing warranty claims. Based on current solutions the designed information system can be used by any firm or organization. The system gives full overview about warranty process to the benefit of both customers and manufacturers. The system generates complaint protocol and stores all of the information about complaint. Source codes, diagrams and additional graphics are included in the appendix. The thesis also constains assessment from economic and management points of view.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/63182
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.930Mb)
POSUDEK (111.0Kb)
POSUDEK (111.2Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1745]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV