Render manager s podporou vyvažování zátěže a webovým rozhraním
Load-balancing render manager with www interface
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jančík Dominik
Vedoucí práce
Šimeček Ivan
Oponent práce
Sloup Jaroslav
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíObhájeno
2016-02-16Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce si klade za cíl navrhnout online službu renderovací farmy za využití výkonu školních počítačů, které jsou většinu času nevyužity. Práce prozkoumává požadavky kladené na tuto službu, nabízenou sílu vybraných školních počítačů a způsoby jak nárazově využívané počítače zařadit do render farmy bez omezení jejich uživatelů. Výsledkem je prototypová implementace pod názvem FITRender, která umožňuje zpracování zadaných scén modulárním propojením několika softwarových celků. Do budoucna práce navrhuje četná zlepšení s výhledovým cílem službu nasadit pro využívání studenty ČVUT. The objective of this thesis was to design an online cloud rendering service able to employ mostly idle school computers. The explored areas of this work include requirements gathering, evaluation of computing potential of selected school computers and insights into methods of sharing these computers with their standard users. The result of this work is a prototype implementation called FITRender which allows rendering of submitted scenes through a decoupled cooperation of multiple software elements. Finally a number of observations and suggestions is made towards the project to help it reach its goal of using the school's idle computational power to serve its students.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1005]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu
Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ... -
Fotorealistický konfigurátor vzhledu bazénu
Autor: Richard Fošenbauer; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-31)Tato práce probírá problematiku fotorealistického zobrazování vodní hladiny bazénu. Dále probere různé renderovací techniky, vhodné pro zobrazení scény s bazény, a výběr vhodného rendereru, který využívá jendu z těchto ... -
Globální osvětlovací modely
Autor: Matěj Hoffmann; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato práce se zabývá teorií přenosu světla a metodami řešícími globální osvětlování a následné implementaci jedné z těchto metod. V první části se práce nejprve věnuje teoretickým podkladům z oblasti počítačové grafiky, ...