Paralelizace metody sledování paprsku I
Parallelization of the raytracing method I
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dundr Jan
Vedoucí práce
Konfršt Zdeněk
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Teoretická informatikaStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra teoretické informatikyObhájeno
2015-08-31Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Zkoumané implementace metod vykreslování scény pomocí sledování paprsků běží na paralelní architektuře GPU. Zanalyzoval jsem možné akcelerační struktury a otestoval implementaci různými scénami. Porovnal jsem CPU a GPU implementace a přehodnotil výběr programu MATLAB. Examined raytracing algorithms run on highly parallel GPU architecture. I implemented one acceleration structure after analyzing different options. I experimented on a few scenes with different complexity and compared CPU and GPU implementations. I reevaluated the choice of MATLAB.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18101 [348]