Paralelizace metody sledování paprsku I
Parallelization of the raytracing method I
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Dundr Jan
Supervisor
Konfršt Zdeněk
Opponent
Šimeček Ivan
Field of study
Teoretická informatikaStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra teoretické informatikyDefended
2015-08-31Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Zkoumané implementace metod vykreslování scény pomocí sledování paprsků běží na paralelní architektuře GPU. Zanalyzoval jsem možné akcelerační struktury a otestoval implementaci různými scénami. Porovnal jsem CPU a GPU implementace a přehodnotil výběr programu MATLAB. Examined raytracing algorithms run on highly parallel GPU architecture. I implemented one acceleration structure after analyzing different options. I experimented on a few scenes with different complexity and compared CPU and GPU implementations. I reevaluated the choice of MATLAB.
Collections
- Bakalářské práce - 18101 [348]