Zobrazit minimální záznam

Deep Reinforcement Learning for Videogames



dc.contributor.advisorDrchal Jan
dc.contributor.authorBilík David
dc.date.accessioned2016-02-25T14:55:37Z
dc.date.available2016-02-25T14:55:37Z
dc.identifierKOS-587864511805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/62775
dc.description.abstractTato práce se zabývá implementací a experimenty s kontrolérem, který hraje hry konzole Atari 2600. Nejdříve je jako model kontroléru navržena neuronová síť odhadující Q funkci her, která je učena algoritmem Neural Fitted Q iteration. Na základě experimentů se od tohoto modelu přejde k metodě založené na hledání optimální strategie hry. Na několika hrách je představeno řešení, které zredukuje obrazový vstup hry pomocí hlubokých sítí a ten předá rekurentní neuronové síti s LSTM neurony. Tato síť určí hráčovu akci. V závěru práce je porovnání výsledků s obdobnými pracemi.cze
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to create controller that is able to play games of Atari 2600 console. At first the algorithm Neural Fitted Q iteration is proposed as a model of this controller. Based on the experiments a model is changed to a policy-search method. The final solution is presented on several Atari games. The raw picture of game is reduced using deep networks and is transmitted to a recurrent neural network with LSTM neurons. This network decides which action is best to make. In the conclusion of the thesis is comparison of results with other similar articles.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectposilované učení, neuronové sítě, hluboké učení, Neural Fitted Q iterace, LSTM neurony, Natural Evolution Strategies, autoenkodéry, Arcade Learning Environmentcze
dc.titleHluboké neuronové sítě a algoritmy posilovaného učení pro hraní videohercze
dc.titleDeep Reinforcement Learning for Videogameseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-06-10
dc.contributor.refereeKordík Pavel
theses.degree.disciplineZnalostní inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra teoretické informatikycze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam