Zobrazit minimální záznam

Effective terrain data transformation using GPU acceleration



dc.contributor.advisorNejedlý Vladimír
dc.contributor.authorManukjan Marek
dc.date.accessioned2016-02-25T14:53:27Z
dc.date.available2016-02-25T14:53:27Z
dc.identifierKOS-587864195005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/62758
dc.description.abstractVBS Blue je simulátor renderující celou planetu v reálném čase. Tato práce se zabývá návrhem a implementací softwarové komponenty pro čtení a transformaci trénních dat v tomto simulátoru. Důraz je kladen na dobrou škálovatelnost a efektivitu, neboť velikost zdrojových dat se může pohybovat v řádu stovek gigabytů. Dále se zabýváme rozšiřitelností komponenty o nové datové formáty a akcelerací výpočtů pomocí GPU technologie NVIDIA CUDA.cze
dc.description.abstractVBS Blue is a simulator that renders the entire planet in real time. This thesis deals with design and implementation of a software component for reading and transformation of terrain data in this simulator. Emphasis is taken for scalability and effectivity, since the size of source data can be hundreds of gigabytes. We also deal with extensibility of the component with new data formats and GPU acceleration using NVIDIA CUDA.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectGIS, CUDA, mapy, terén, C++, DLLcze
dc.titleEfektivní transformace terénních dat s GPU akceleracícze
dc.titleEffective terrain data transformation using GPU accelerationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2016-02-16
dc.contributor.refereeŠimeček Ivan
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam