Zobrazit minimální záznam

A case study about implementing a CRM system to a company



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorMuradoglu Mehmet Fatih
dc.date.accessioned2015-05-28T11:02:59Z
dc.date.available2015-05-28T11:02:59Z
dc.identifierKOS-587864769105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61765
dc.description.abstractCílemtétopráce je analyzovatproblematiku CRM, vytvořitmetodiku pro pochopení základů řízení vztahů se zákazníky a tuto metodiku ověřit na vybraném zákazníkovi. Práce je rozdělenana 3 části. V první je detailně analyzována a popsána problematika CRM, vedruhé je vytvořena metodika hodnocení smysluplnosti nasazení system CRM a vetřetí je provedeno její praktické ověření. V závěru je provedeno obecné hodnocení problematiky.cze
dc.description.abstractAim of this thesis is to create a basis for understanding the fundamentals of Customer Relationship Management, create a methodology for understanding concepts of Customer Relationship and prove the methodology usage on a selected real customer. The thesis is divided into three parts. In the first part, the detailed analysis of the CRM area is described. The second part contains the description of the created methodology that can help to evaluate a reasonability of the CRM usage in any company and the application of this methodology in one real company. Conclusion of the thesis describes general evaluation of the CRM area.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectCRM, Customer, Relationship, Management, Analysis.cze
dc.titleA case study about implementing a CRM system to a companycze
dc.titleA case study about implementing a CRM system to a companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeDobiáš Martin
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam