Zobrazit minimální záznam

Call Center for Customer Satisfaction Survey



dc.contributor.advisorKlíma Martin
dc.contributor.authorDendis Martin
dc.date.accessioned2015-05-28T09:53:47Z
dc.date.available2015-05-28T09:53:47Z
dc.identifierKOS-538155642905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61492
dc.description.abstractTato práce je věnována problematice call centra pro odchozí hovory, které se může využívat pro průzkum marketingu a spokojenosti zákazníků s produkty a poskytovanými službami různých společností. Práce se nejprve zabývá analýzou základních požadavků na call centrum. Na základě této analýzy je následně předložen návrh možného řešení a vlastní implementace v jazyce PHP. Dále práce obsahuje výsledky testování systému dotazníků call centra a vyhodnocení dosažených výsledků.cze
dc.description.abstractThis thesis is dedicated to the issue of call centre for out-band calls, which can be used for marketing and survey of customer satisfaction with the products and services provided by various companies. First, it analyses the essential requirements of the call centre. Based on this analysis, a solution and the implementation in PHP is proposed. The work also contains the results of testing of the questionnaire system of the call centre and evaluation of results.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectCall centrum, průzkum, vytěžování datcze
dc.titleCall centrum pro průzkum spokojenosti zákazníkůcze
dc.titleCall Center for Customer Satisfaction Surveyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeFilip Michal
theses.degree.disciplineInformatika a počítačové vědycze
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam