Zobrazit minimální záznam

Development of a game utilizing MOCAP data



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorOkluský Ondřej
dc.date.accessioned2015-05-28T09:53:29Z
dc.date.available2015-05-28T09:53:29Z
dc.identifierKOS-528512759805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61473
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vytvořením počítačové hry za použití 3D modelů, na které budou aplikovány animace nahrané z motion capture. Prvním cílem této práce je návrh a vytvoření počítačové hry v jednom z dostupných 3D herních enginů, hra bude mít jednu plně hratelnou úroveň a pokročilé chování NPU. Druhým cílem je nahrát pohyby pomocí zařízení motion capture umístěného v laboratoři virtuální reality a aplikovat je na vytvořené 3D modely herních postav. Třetím cílem je vytvořit jednoduchý engine pro procedurální generování hudby.cze
dc.description.abstractThis bachelors thesis is about to develop computer game using animations obtained from motion capture. First goal is to create concept and then create computer game using one of available 3D game engines, game must have one complete level and advanced behaviour of NPC. Second goal is to record animations using motion capture in VRlab and apply them to own 3D models. Third goal is to create simple sound engine able to generate music.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectMotion capture, počítačová animace, vývoj počítačových her, umělá inteligencecze
dc.titleVývoj počítačové hry s využitím dat ze zařízení pro záznam pohybucze
dc.titleDevelopment of a game utilizing MOCAP dataeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSmetana Radek
theses.degree.disciplineSoftwarové systémycze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam