Zobrazit minimální záznam

Water Simulation using Wave Particles



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorMikeš Daniel
dc.date.accessioned2015-03-20T06:03:19Z
dc.date.available2015-03-20T06:03:19Z
dc.identifierKOS-575131001305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61269
dc.description.abstractPři vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu. Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových částic} v reálním čase. Tato metoda umožňuje simulovat interakci vody s pevnými tělesy obecných tvarů. Tato práce představuje GPU implementaci této metody a demonstruje výsledky ve scénářích jako např. otevřené mořské hladiny nebo bazény s ohraničením. Závěrem porovnává výsledky testování se šířením vln v reálném životě.cze
dc.description.abstractWhen rendering large bodies of water in real-time an efficient method is required to model water waves. This thesis describes a method for real-time interactive generation of such waves. We use the \emph{wave particle} method to describe wave propagation in a fluid medium. The method allows to simulate interactions of water with general shaped rigid bodies in real-time. We present a GPU implementation of the method and show results in scenarios such as open ocean waters or pools with water boundaries. Finally we compare the tested result to the wave propagation in a real life.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectvlnové částice, simulace, vodní hladina, realtime, GPUcze
dc.titleSimulace vodní hladiny pomocí vlnových částiccze
dc.titleWater Simulation using Wave Particleseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-01-20
dc.contributor.refereeSloup Jaroslav
theses.degree.disciplinePočítačová grafika a interakcecze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam