Zobrazit minimální záznam

The control system for the use of an alternative cars fuel



dc.contributor.advisorVysoký Ondřej
dc.contributor.authorPuncman Daniel
dc.date.accessioned2015-03-16T15:32:02Z
dc.date.available2015-03-16T15:32:02Z
dc.identifierKOS-587864185005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/61129
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vývojem přídavného řídicího systému pro použití alternativního paliva pro zážehový motor automobilu. V počátečních kapitolách práce jsou rozebrány základní principy funkce a řízení zážehového spalovacího motoru. Další kapitola je soustředěna na analýzu požadavků k úpravě řídicího systému motoru a prozkoumání stávajících řešení. V následujících dvou kapitolách je rozebrán návrh řešení, další rozšíření a realizace přídavného řídicího systému. Závěr práce je věnován testování a ekonomické rozvaze navrženého systému. Výsledný přídavný řídicí systém má význam v oblasti ekologie a ekonomie zážehových spalovacích agregátů.cze
dc.description.abstractThis master's thesis deals with the development of additional control system for the use of alternative fuels for gasoline engine car. The introductory section describes basic principles of petrol engine management. The following section focuses on analysis of requirements to modify the engine control system and explore existing solutions. The next two chapters discuss the solution design, implementation and further expansion of an additional control system. The conclusion is devoted to testing and economic balance of the proposed system.The resulting additional control system is significant in the field of ecology and economics of spark ignition engines.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.subjectbiopalivo, ethanol 85, řídicí jednotka, automobil, spalovací motor, alternativní palivocze
dc.titleŘídicí systém pro použití alternativního paliva automobilucze
dc.titleThe control system for the use of an alternative cars fueleng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2015-01-20
dc.contributor.refereeStříbrský Antonín
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam