Řídicí systém pro použití alternativního paliva automobilu
The control system for the use of an alternative cars fuel
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Puncman Daniel
Supervisor
Vysoký Ondřej
Opponent
Stříbrský Antonín
Field of study
Softwarové inženýrstvíStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceDefended
2015-01-20Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá vývojem přídavného řídicího systému pro použití alternativního paliva pro zážehový motor automobilu. V počátečních kapitolách práce jsou rozebrány základní principy funkce a řízení zážehového spalovacího motoru. Další kapitola je soustředěna na analýzu požadavků k úpravě řídicího systému motoru a prozkoumání stávajících řešení. V následujících dvou kapitolách je rozebrán návrh řešení, další rozšíření a realizace přídavného řídicího systému. Závěr práce je věnován testování a ekonomické rozvaze navrženého systému. Výsledný přídavný řídicí systém má význam v oblasti ekologie a ekonomie zážehových spalovacích agregátů. This master's thesis deals with the development of additional control system for the use of alternative fuels for gasoline engine car. The introductory section describes basic principles of petrol engine management. The following section focuses on analysis of requirements to modify the engine control system and explore existing solutions. The next two chapters discuss the solution design, implementation and further expansion of an additional control system. The conclusion is devoted to testing and economic balance of the proposed system.The resulting additional control system is significant in the field of ecology and economics of spark ignition engines.
Collections
- Diplomové práce - 13139 [413]