Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Mezilidské vztahy na pracovišti, Interpersonal Relationships at the Workplace
; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Jirkovská Blanka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Bakalářská práce se zabývá interpersonálními vztahy na pracovišti. Cílem práce je průzkum mezilidských vztahů na konkrétním pracovišti z hlediska zaměstnance. Teoretická část popisuje související témata: mezilidské a ...
Firemní kultura a její specifika v českém a vietnamském prostředí, Corporate Culture and its Characteristics in Czech and Vietnamese Working Environment
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Ostapenko Galina (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Tato bakalářská práce má za cíl popsat firemní kulturu, zaměřit se na specifické rysy české a vietnamské firemní kultury a prozkoumat ji ve vybraných podnicích v oblasti pohostinství. V průzkumu jsou podniky zaměstnávající ...
Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí, Marketing Communications In The Enterprise Through Social Networks
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost ...
Komunikační strategie vybrané firmy, Communication Strategy of the Chosen Company
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategií vybrané firmy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení pojmu marketingová komunikace, která v sobě zahrnuje určité plánování, cíle, principy a také nástroje. ...