Prohlížení Bakalářské práce - 32151 dle předmětu "Reklama"
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
-
Komunikační strategie vybrané sportovní organizace
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Tématem bakalářské práce je komunikační strategie vybrané sportovní organizace a její porovnání s konkurencí. Teoretická část se zaměřuje na definování marketingového mixu, marketingové komunikace a marketingu ve sportu. ... -
Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu psychologických aspektů reklamy na spotřebitele. V první části této práce jsou definovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a psychologie spotřebitele. Tyto informace jsou ...