• Business plán pro výrobu a prodej rybářského vybavení 

      Autor: Antonin Pleskač; Vedoucí práce: Mráček Karel; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-30)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského plánu pro založení a provoz firmy specializující se na výrobu a prodej vybavení pro muškaření. Hlavním cílem práce je analyzovat a popsat klíčové komponenty ...
    • Vliv psychologických aspektů reklamy na spotřebitele 

      Autor: Martin Špicl; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu psychologických aspektů reklamy na spotřebitele. V první části této práce jsou definovány teoretické poznatky z oblasti marketingu a psychologie spotřebitele. Tyto informace jsou ...
    • Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping 

      Autor: Kubíček Jiří; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato práce se zabývá metodou marketingového výzkumu Mystery Shopping a je-jím využitím při zvyšování kvality prodeje motorových vozů. Data pro tuto práci byla získána ve společnosti AUTO JAROV s.r.o, kde byl také autorem ...