Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping
Improving the Quality of Sales of Motor Cars Using Mystery Shopping
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kubíček Jiří
Vedoucí práce
Mynaříková Lenka
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá metodou marketingového výzkumu Mystery Shopping a je-jím využitím při zvyšování kvality prodeje motorových vozů. Data pro tuto práci byla získána ve společnosti AUTO JAROV s.r.o, kde byl také autorem proveden samostatný Mystery Shopping s cílem popsat a přiblížit celý proces hodnocení kvality v dané společnosti. Díky získaným poznatkům byly zodpovězeny všechny výzkumné otázky, které si autor v úvodu praktické části této práce položil. Dle výsledků těchto otázek může být s jistotou řečeno, že metoda Mystery Shopping může mít zásadní vliv na zvyšování kvality prodeje, spokojenosti zákazníka i zvyšování zisku společnosti. Firmy by tedy měly proaktivně využívat metodu Mystery Shopping a v případě potřeby aplikovat taková nápravná opatření, která zlepší ne-jen výsledky budoucích Mystery Shoppingů, ale především kvalitu poskytovaných služeb. This thesis is focused on the Mystery Shopping marketing research method and its use in increasing the quality of sales of motor cars. The data for this work was ob-tained at AUTO JAROV s.r.o, where Mystery Shopping was also realized by the author, in order to describe the entire quality assessment process in the company. Thanks to the acquired knowledge, all the research questions that the author put in the introduction of the practical part of the thesis were answered. Based on these questions, it can be said with certainty that the Mystery Shopping method can have a significant impact on increasing sales quality, customer satisfaction and profit. Therefore, companies should proactively use the Mystery Shopping method and, if necessary, apply remedial measures that will improve not only the results of future Mystery Shopping, but above all the quality of the services provi-ded.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]