• Employer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroup 

      Autor: Gabriela Koděrová; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Makovská Nikola
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato diplomová práce se zabývá vnímáním značky zaměstnavatele z pohledu zaměstnanců společnosti ManpowerGroup. Cílem práce je analyzovat úroveň využití základních přístupů strategického marketingu v procesu budování značky ...
    • Návrh strategie HR marketingu ve start-upu 

      Autor: Lenka Viceníková; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Hauptová Iva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Předmětem této diplomové práce je HR marketing, jeho uplatňování ve firmě XYZ a návrh možné strategie. Teoretická část je zaměřena na pojem HR marketingu, jeho oblasti, nástroje a definici strategie. Na základě poznatků z ...