• Analýza péče o zaměstnance a zaměstnanecké benefity 

      Autor: Matěj Belička; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Sigačevová Janka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Téma mé bakalářské práce spadá do oblasti řízení lidských zdrojů, a právě lidské zdroje jsou základním faktorem úspěšnosti firem. Získat a udržet kvalitní pracovní potenciál je pro organizaci klíčové. Proto organizace musí ...
    • Analýza postavení malého podniku v zemědělském odvětví 

      Autor: Marie Linhartová; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Hrkal Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Má bakalářská práce posuzuje finanční zdraví soukromé farmy a vliv čerpání dotací při hospodaření konkrétního malého podniku na zemědělském trhu. Práce zahrnuje analýzu malého podniku v podmínkách Českého zemědělství včetně ...
    • Internetový prodej osobních automobilů 

      Autor: Tobiáš Forejt; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Mládek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-29)
      Cílem mé práce je porovnat tradiční metody prodeje s moderními internetovými přístupy a posoudit jejich ekonomické přínosy a potenciální rizika. Ve své práci jsem provedl průzkum mezi prodejci a potenciálními kupci, aby ...
    • On-line marketing pro zprostředkování služeb 

      Autor: Dominik Placr; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Cílem bakalářské práce je vybudování webové prezentace pro prodejce a dovozce motocyklů. Úvodem je čtenáři přiblížena teoretická podstata základů in-ternetového marketingu a reklamy. V další části se práce věnuje praktikám ...