• Komunikace vybraného podniku na sociálních sítích 

      Autor: Daniel Kylar; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-01)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové komunikace vybrané značky v online prostředí. Hlavním cílem je identifikovat a pochopit potřeby a preference cílové skupiny značky, zhodnotit efektivitu ...
    • Návrh komunikační kampaně pro Národní hokejovou ligu 

      Autor: Martin Janků; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Bakalářská práce se zabývá profesionální sportovní hokejovou ligou NHL v Americe a jejími komunikačními aktivitami. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit sportovní hokejové ligy ...
    • Vizuální nástroje marketingové komunikace 

      Autor: Michaela Niklová; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Cílem mé bakalářské práce je nalézt, analyzovat a koordinovat použití vizuálních nástro-jů marketingové komunikace pro zlepšení ekonomické pozice vybraného podniku. Vý-zkum je zaměřen primárně na logo, webové stránky a ...