Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti, Evaluation of the Communication Campaigns of the Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ...
Komunikační kampaň ve vybrané společnosti, Communication Campaign in the Selected Company
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat strategii komunikační kampaně, kterou uplatnila mezinárodní společnost Red Bull Česká republika, s.r.o. při uvedení nového produktu na český trh, následně provést a vyhodnotit ...
Komunikační kampaň vybraného podniku, Communication Campaign of Chosen Company
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň s využitím media plánu. Návrh této komunikační kampaně zefektivní komunikaci vybraného podniku s jeho zákazníky. Vybraným podnikem je Dům zdraví “U Pramene“ a.s. sídlící ...
Návrh komunikační kampaně pro vybranou organizaci, Setting up of Communication Campaign for the Selected Firm
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Šikýř Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-01)
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro vybranou organizaci. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit a návrh komunikační kampaně. Teoretická část práce vymezuje ...