• Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti 

      Autor: Valerie Tomášková; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Bronec Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-03)
      Diplomová práce se v teoretické části zabývá zákaznickou spokojeností a popisem metod měření spokojenosti zákazníků, jako jsou model spokojenost-významnost, metoda SERVQUAL, metoda satisfakčních pyramid nebo KANO model. V ...
    • Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti 

      Autor: Valerie Tomášková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ...