Prohlížení Masarykův ústav vyšších studií dle předmětu "advertising"
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
-
Analýza marketingu vybrané technologické firmy
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Macák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-02)Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a hodnocením marketingové strategie značky BMW. V teoretické části jsou popsána východiska pro stanovení účinného marketingu zahrnující marketingové koncepty, základy strategického ... -
Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-09)Diplomová práce se zabývá analýzou současných a budoucích trendů televizní reklamy. Cílem práce je zjistit, jak si televizní reklama v současnosti vede z hlediska vhodnosti jejího využití a predikovat její další vývoj do ... -
Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ... -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-03)Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a jednotlivé komunikační nástroje užívané k plnění podnikatelských cílů fyzických osob, obchodních společností či organizací. Shromážděné informace slouží ke ... -
Marketingová komunikace: Analýza reklamního spotu
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sýkorová Jasna
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)Cílem této bakalářské práce bylo získat informace o způsobech, kterými lze zaujmout konzumenta video reklamy. Pro tento účel je tato práce rozdělená do dvou části teoretické a praktické. V rámci teoretické částí se autor ... -
Marketingová podpora internetového obchodu
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Hlava Eduard
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-05)Tato diplomová práce se zaměřuje zejména na internetový marketing, jeho nástroje a jejich ná-slednou analýzu pro vybraný internetový obchod. Diplomová práce je rozvržena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická ... -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labem
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Procházka Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)Cílem této bakalářské práce je navrhnout efektivnější řešení marketingové komunikace ZOO Ústí nad Labem. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketingový a komunikační mix, jejich nástroje a použití. Dále je představena ... -
Reklama na sociálních sítích
; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu ... -
Změny komunikační strategie ZOO Praha v souvislosti s pandemií
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií příspěvkové organizace Zoo Praha a jejími změnami v důsledku pandemie koronaviru. Cílem práce je popsat a zhodnotit komunikační aktivity a kampaně, které byly vytvořeny ...