• Analýza a návrh zlepšení procesů managementu inovací v době Koronavirové krize 

      Autor: Karina Timkanova; Vedoucí práce: Jemala Marek; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Pandemická krize COVID-19 ukázala, že mnoho společností nebylo připraveno na narušení byznysu tak velkého rozsahu. Podniky nedokázaly přejít na dálkovou práci a nové technologie a opustily trh. Cílem této bakalářské práce ...
    • Analýza a prognóza vývoje prize money ve vybraných sportech 

      Autor: Denisa Janoušková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-17)
      Diplomová práce se zabývá peněžními odměnami ve vybraných sportech. Cílem práce je rozbor vhodných prognostických metod pro ekonomické analýzy a prognózy, ekonomické prognózy vývoje odměn ve vybraných segmentech a závěry ...
    • Analýza dopadu cen lithia na zahraniční obchod zemí obchodujících s lithiem pro automobilový průmysl 

      Autor: Ladislav Šesták; Vedoucí práce: Pošta Vít; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-07)
      Cílem této práce je popsat, jaký dopad mají změny cen lithia na bilanci zahraničního obchodu států, které obchodují s lithiovými produkty pro účely automobilového průmyslu. Práce popisuje charakte-ristiky lithia jakožto ...
    • Analýza marketingu inovačního produktu 

      Autor: Milan Vrbík; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Cílem této práce je zaměřit se na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Mejzlik propellers, s.r.o. První část práce se zabývá teoretickými informacemi o marketingových analýzách a marketingovém mixu. ...
    • Analýza marketingu vybraných automobilových firem 

      Autor: Natálie Siranová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Automobilový průmysl stejně jako i jiná odvětví musí reagovat na změny, které se sebou přináší doba plná technologií chytrých telefonů a internetu. Automobilky se snaží oslovovat zákazníky pomocí digitální komunikace. ...
    • Analýza prognostických metod pro technologické prognózy - případová studie sociálních sítí 

      Autor: Michal Kalita; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)
      Hlavním cílem této diplomové práce je seznámení čtenáře s problematikou prognózování a sociálních sítí, včetně historického vývoje až po současnost, která je podepřena analýzou trhu sociálních sítí sloužící pro následné ...
    • Analýza spotřebního koše pro vykazování inflace ve vybraných zemích s ohledem na zájmy české exportní firmy 

      Autor: Yuliia Makarova; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Cílem práce je vyhotovit materiál, který by pomohl zhodnotit odlišnosti spotřebních košů a preferencí spotřeby u obyvatelstva různých zemí. Předložený materiál pomůže exportní firmě se spotřebním zbožím lépe zhodnotit ...
    • Analýza systému řízení dokumentace ve skupině ÚJV 

      Autor: Jakub Beinstein; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Hejnic Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-01)
      Tato diplomová práce analyzuje systém řízení dokumentace ve společnostech Skupiny ÚJV: ÚJV Řež, a. s., Centrum výzkumu Řež s.r.o., ŠKODA PRAHA a.s. a Výzkumný a zkušební ústav Pl-zeň s.r.o. V teoretické části se práce ...
    • Analýza trhu s chytrými hodinkami 

      Autor: Pavel Bartoš; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Makovský Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)
      Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat trh chytrých hodinek v České republice z hlediska vnějšího prostředí a spotřebitelského chování. Práce je strukturovaná do dvou částí. První, teoretická část, popisuje metody ...
    • Analýza vybraného finančního aktiva 

      Autor: Daria Greshniaeva; Vedoucí práce: Makovský Petr; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)
      Cílem dané diplomové práce bylo ohodnocení akcií společnosti Apple Inc. pro investora a následné stanovení investičního doporučení, zda akcie koupit nebo prodat na základě zjištěných souvislostí. V teoretické části jsme ...
    • Dopad COVID krize na klub plážového volejbalu 

      Autor: Martin Melmuka; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Ostapenko Galina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
      Předmětem bakalářské práce je posouzení dopadu COVID krize na klub plážového volejbalu, vyvolanou příchodem pandemie a následným uzavření klubu, z důvodu zabránění šíření koronaviru. Pomocí finanční analýzy a bonitních ...
    • Dopady pandemie COVID-19 na světovou ekonomiku 

      Autor: Viet Anh Nguyen; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
      Diplomová práce se zabývá hodnocením dopadu celosvětové pandemie COVID-19 na vyspělé země G7 a Českou republiku a na státy v uskupení BRICS. Důraz je kladen především na hodno-cení vývoje od prvotních restriktivních opatření ...
    • Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů 

      Autor: David Zahrádka; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového pro-duktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory ...
    • Inovátoři v České republice 

      Autor: Matěj Belička; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-03)
      Inovátor, průkopník, je osoba, která jako první využije nový způsob, odlišný od doposud všeobecně známých způsobů při používání věcí nebo myšlenek. Takovým způsobem umožňuje pokrok, respektive další rozšíření lidského ...
    • Marketing nezávislého hudebního vydavatelství 

      Autor: William Mendonca Sachambula; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ...
    • Marketing ve finančním poradenství 

      Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...
    • Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o. 

      Autor: Karolína Rudorferová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou společnosti Equiservis s.r.o. a má za cíl zhodnotit marketingové postavení na tuzemském trhu, k čemuž dochází především pomocí PEST analýzy a analyzování marketingového a ...
    • Marketingová komunikace videoherních společností v České republice 

      Autor: Marek Švingr; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací videoherních společností v České republice. Cílem této práce je analyzovat dopady marketingové komunikace vybraných videoher na veřejnost a možnosti jejího zlepšení ...
    • Marketingový management ve vybraném segmentu s ohledem na celosvětovou koronavirovou krizi 

      Autor: Filip Šulc; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
      Abstrakt této diplomové práce se zabývá tématem marketingového managementu v segmentu středních a velkých společností v kontextu celosvětové koronavirové krize. Práce se zabývá téma- tem marketingového managementu v celé ...
    • Marketingový plán vybrané firmy v oboru stomatologie 

      Autor: Michaela Vachová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro malou firmu podnikající v oboru stomatologie. Teoretická část je zaměřena na definování marketingového výzkumu a nastí-nění struktury marketingového plánu. ...