• Interaktivní stěny: Bridging play, zdraví a technologie 

      Autor: Viktor Káčer; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Průcha Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Táto diplomová práca skúma oblasť technológie interaktívnych stien, pričom začína prehľadom ich definície, prípadov použitia a analýzou existujúcich riešení. V ďalších kapitolách sa venuje konceptu aktívneho hrania, pričom ...
    • Metaviz: Průvodce kreativním programováním 

      Autor: Radka Hošková; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Vesecký Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-03)
      Cílem této práce je strukturalizace dostupných informací o kreativním programování. Součástí práce je skupina interaktivních vizualizací, které je možné prohlížet včetně popisu ve webové aplikaci Metaviz.
    • Neckventure: 2D plošinová hra 

      Autor: Barbora Kyseľová; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Matoušek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)
      Tato práce se zaměřuje na vytvoření 2D plošinové hry s názvem "Neckventure" určené pro jednoho hráče, přičemž inspirací pro tuto hru jsou již existující tituly podobného charakteru. Teoretická část práce proto zkoumá ...
    • Rogue planet: 2D strategická hra 

      Autor: Ladislav Strnad; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato magisterská práce se zabývá finální realizací a vydáním 2D strategické hry Rogue Planet vyvíjené v Unity, jejíž základy byly položeny v bakalářské práci stejného autora. S použitím metod a nástrojů softwarového ...
    • Studie využití jazykových modelů v příběhových hrách 

      Autor: Jiří Macháček; Vedoucí práce: Matoušek Jan; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-07)
      Tato práce se zabývá využitím velkých jazykových modelů k vyprávění herních příběhu prostřednictvím nehráčských postav. Nejmodernější postupy využívání velkých jazykových modelů umožňují s herními postavami volně komunikovat ...
    • Systém pro práci s interaktivními 3D modely 

      Autor: Jiří Kubišta; Vedoucí práce: Ubik Sven; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Digitalizace předmětů kulturního dědictví dlouhodobě probíhá formou fotografií a 2D skenů a slouží k archivaci a jako informační zdroj. Cílem této práce je analyzovat současné možnosti digitalizace sbírkových předmětů ...