Rogue planet: 2D strategická hra
Rogue planet: 2D strategy game
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Ladislav Strnad
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Bernhauer David
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato magisterská práce se zabývá finální realizací a vydáním 2D strategické hry Rogue Planet vyvíjené v Unity, jejíž základy byly položeny v bakalářské práci stejného autora. S použitím metod a nástrojů softwarového inženýrství představených v rešerši je provedena analýza stavu již existujícího prototypu hry, jsou identifikovány a zhodnoceny možné cesty dalšího vývoje hry a následně je vytvořen softwarový a herní návrh její nové podoby. Dle vytvořeného návrhu je implementována nová verze hry, která je následně otestována kvantitativním uživatelským testováním. Hra je na základě analýzy výsledků testování vhodně upravena a následně vydána skrze zvolenou digitální distribuční platformu. This master's thesis deals with the final realization and release of the 2D strategy game Rogue Planet developed in Unity, the foundations of which were laid in the bachelor's thesis of the same author. Using the methods and tools of software engineering presented in the research, an analysis of the state of the already existing prototype of the game is performed, possible ways of further development of the game are identified and evaluated, and then a software and game design of its new form is created. According to the created design, a new version of the game is implemented, which is subsequently tested by quantitative user testing. Based on the analysis of the test results, the game is appropriately adjusted and subsequently released through the chosen digital distribution platform.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1006]