• Analýza a návrh ICT podpory pro organizaci Tichý svět 

      Autor: Tomáš Hlavoň; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Kverka Otakar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
      Táto práca popisuje proces návrhu celkovej ICT podpory pre organizáciu Tichý svět od zberu a špecifikácie požiadaviek, cez zhodnotenie súčasného systému, návrh nového systému a následné testovanie a dokumentáciu finálneho ...
    • FitLife - hra o studiu na FIT 

      Autor: David Mikulka; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá rozborem a finalizací studentského videoherního projektu Fit-Life. Hra je vyvíjena dvěma vývojáři, a tak proces finalizace probíhá současně ve dvou pracích. Obě práce se zaměřují na vylepšení ...
    • Možnosti využití frameworku A-Frame pro rozšířenou realitu 

      Autor: Tomáš Bilák; Vedoucí práce: Pauš Petr; Oponent práce: Chludil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)
      Účelom tejto bakalárskej práce je analyzovať framework A-Frame a popísať jeho možnosti využitia pre aplikáciu v rozšírenej realite. Práca sa zameriava predovšetkým na rozšírenú realitu pre mobilné zariadenia bez závislosti ...
    • Nástroj pro tvorbu interaktivní fikce 

      Autor: Zdeněk Havelka; Vedoucí práce: Glazar Filip; Oponent práce: Bernhauer David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-16)
      Předmětem této práce je vývoj nástroje pro tvorbu interaktivní fikce, a to od fáze analýzy problému, přes návrh a implementaci, až po testování. V průběhu celého vývoje je kladen důraz na uživatelskou příjemnost a na snadnou ...
    • Přepracování UI aplikace Kytarový zpěvník s ohledem na UX 

      Autor: Nikolai Baranov; Vedoucí práce: Rybola Zdeněk; Oponent práce: Mlejnek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)
      Cilem této práce je zanalyzovat stávajici řešeni uživatelského rozhrani webové aplikace Kytarový zpěvnik. Na základě výsledků analýzy navrhnout možnosti vylepšeni. Hlavni důraz při návrhu bude kladen na použiti technik ...
    • Redesign výsledkového modulu Ankety ČVUT 

      Autor: Jiří Heller; Vedoucí práce: Valenta Michal; Oponent práce: Sůvová Denisa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-19)
      Práce se zabývá návrhem změn ve webové aplikaci Anketa ČVUT s důrazem na uživatele a jejich potřeby. V teoretické části je popsán proces a metody uživatelsky orientovaného návrhu. V praktické části jsou tyto metody aplikovány ...
    • UI/UX návrh a prototyp portálu veřejné správy 

      Autor: Jan Mráz; Vedoucí práce: Pavlíček Josef; Oponent práce: Klímek Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou českého eGovernmentu z pohledu použitelnosti (UI/UX) jeho webových portálů. Jejím hlavním cílem je vytvoření návrhu webových portálů pro zlepšení užívání online služeb českého státu. ...
    • Věnná města českých královen - Uživatelské rozhraní mobilního klienta 

      Autor: Lukáš Brhlík; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Pauš Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Má bakalářská práce je součástí projektu Věnná města českých královen. Cílem tohoto projektu je mimo jiné tvorba mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android, zaměřující se na zobrazování historických verzí ...
    • Vývoj reportovacího nástroje v platformě Experts.ai 

      Autor: Lev Popov; Vedoucí práce: Kuznetsov Stanislav; Oponent práce: Žid Čeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-13)
      Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu, návrh a implementaci frontendové části reportovacího nástroje v platformě Experts.ai.