Prohlížení Bakalářské práce - 18101 dle autora "Buk Zdeněk"
-
Decentralizované prohledávání neznámého prostoru
Autor: Slyusar Khilda; Vedoucí práce: Kulich Miroslav; Oponent práce: Buk Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-23)Tato bakalářská práce se zabývá problémem decentralizovaného prohledávání neznámého prostředí homogenním týmem autonomních robotů. Jako základ navrženého systému slouží softwarový rámec pro prohledávání více roboty vyvinutý ... -
Klasifikace dokumentů pomocí metod strojového učení
Autor: Artem Ustynov; Vedoucí práce: Buk Zdeněk; Oponent práce: Štepanovský Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-20)Problém hledání v nekategorizovaných dokumentech spočívá v tom, že uživatelům jsou často prezentovány výsledky, které obsahují hledaná klíčová slova, ale nejsou pro uživatele relevantní. Cílem této práce je rozšířit dokumenty ... -
Neuronová síť pro hraní Pokeru
Autor: Hanuš Marek; Vedoucí práce: Buk Zdeněk; Oponent práce: Drchal Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením umělé inteligence pro karetní hru poker s využitím umělých neuronových sítí. Na rozdíl od ostatních projektů, které se věnují tématice umělé inteligence ve hrách, je v této práci ... -
Neuronové sítě pro řízení počítačové hry
Autor: Černý Ondřej; Vedoucí práce: Buk Zdeněk; Oponent práce: Kordík Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)Tato práce se zabývá použitím neuronových sítí pro hraní počítačové hry Asteroids namísto lidského hráče. Diskutuje nasazení různých typů umělé inteligence do této hry. V práci je implementován klon zmíněné hry a plně ... -
Simulátor 32-bitového procesoru podporující instrukční sadu MIPS
Autor: Petr Nešpůrek; Vedoucí práce: Štepanovský Michal; Oponent práce: Buk Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)Hlavním cílem této práce je implementovat simulátor procesoru, který podporuje instrukční sadu MIPS32. Implementaci vyřeším jako dva programy - jádro simulátoru napsané v jazyce Verilog a obalující grafická aplikace v ...