• Decentralizované prohledávání neznámého prostoru 

      Autor: Slyusar Khilda; Vedoucí práce: Kulich Miroslav; Oponent práce: Buk Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-23)
      Tato bakalářská práce se zabývá problémem decentralizovaného prohledávání neznámého prostředí homogenním týmem autonomních robotů. Jako základ navrženého systému slouží softwarový rámec pro prohledávání více roboty vyvinutý ...
    • Klasifikace dokumentů pomocí metod strojového učení 

      Autor: Artem Ustynov; Vedoucí práce: Buk Zdeněk; Oponent práce: Štepanovský Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-20)
      Problém hledání v nekategorizovaných dokumentech spočívá v tom, že uživatelům jsou často prezentovány výsledky, které obsahují hledaná klíčová slova, ale nejsou pro uživatele relevantní. Cílem této práce je rozšířit dokumenty ...
    • Neuronová síť pro hraní Pokeru 

      Autor: Hanuš Marek; Vedoucí práce: Buk Zdeněk; Oponent práce: Drchal Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-17)
      Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením umělé inteligence pro karetní hru poker s využitím umělých neuronových sítí. Na rozdíl od ostatních projektů, které se věnují tématice umělé inteligence ve hrách, je v této práci ...
    • Neuronové sítě pro řízení počítačové hry 

      Autor: Černý Ondřej; Vedoucí práce: Buk Zdeněk; Oponent práce: Kordík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-16)
      Tato práce se zabývá použitím neuronových sítí pro hraní počítačové hry Asteroids namísto lidského hráče. Diskutuje nasazení různých typů umělé inteligence do této hry. V práci je implementován klon zmíněné hry a plně ...
    • Simulátor 32-bitového procesoru podporující instrukční sadu MIPS 

      Autor: Petr Nešpůrek; Vedoucí práce: Štepanovský Michal; Oponent práce: Buk Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-19)
      Hlavním cílem této práce je implementovat simulátor procesoru, který podporuje instrukční sadu MIPS32. Implementaci vyřeším jako dva programy - jádro simulátoru napsané v jazyce Verilog a obalující grafická aplikace v ...