Prohlížení Fakulta informačních technologií dle autora "Buriánek Jan"
-
2D herní engine
Autor: Doucek Jakub; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Konfršt Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
3D point cloud z multi-kamerového systému
Autor: Tomáš Reinhold; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Kortan Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)3D rekonstrukce, zejména fotogrammetrie, je běžný způsob získávání statických 3D modelů reálného světa. Existuje celá řada softwarových řešení, která provádějí fotogrammetrii, jež zpracovává překrývající se snímky, pořízeny ... -
Automatizace výroby efektových přechodů videí
Autor: Rendl Tomáš; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-18)Práce se zabývá technologiemi digitální propagace a postupem tvorby efektových přechodů mezi videi. V práci je proveden rozbor jednotlivých systémů a také nástrojů, které se hodí pro vytváření a úpravu efektových přechodů, ... -
Distribuované rozhraní pro kooperativní hru
Autor: Moudrá Anna; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-17)Tato bakalářská práce se zaměřuje na lokální kooperativní hry a jejich použitelnost v různých imersivních prostředích, jako jsou kina, planetária či CAVE systémy. Důraz je kladen na využití mobilních zařízení a verbální ... -
Integrace nástroje Turning Point do Studentovy Berličky
Autor: Nepraš Jan; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Buriánek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Kosterní animace částicových systémů
Autor: Husák Jan; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Buriánek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Multi-uživatelský systém pro mixed reality
Autor: Martin Gregor; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Nováček Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)Bakalářská práce řeší návrh a implementaci aplikace pro systémy virtuální reality disponující inside-out trackingem a schopností realizovat mixed reality. Aplikace umožňuje více uživatelům, kteří se nachází lokálně ve ... -
Nástroje pro vkládání uživatelů do videa
Autor: Bogdan Putintsev; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Klán Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)Moderní interaktivní show vyžadují co největší možnosti zapojení uživatelů do děje. Jedna z metod je vložení uživatelů pro připravených videí, tzv. video-embedding nebo též augmentation. Práce se zaměřuje na vytvoření ... -
Nedestruktivní workflow pro opakovatelné vytváření virtuálních prototypů z CAD dat
Autor: Gabriela Havranová; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Tomas Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Virtuálna prototypizácia je pred vytvorením fyzického modelu jednou z možných alternatív na otestovanie návrhu prototypu. Ak sa počas používateľského testovania ukáže, že je návrh nevhodný, všetky vykonané zmeny na virtuálnom ... -
Prezentace historických památek za pomocí virtuální reality
Autor: Igor Žmajlo; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)Práce pojednává o principech a možnostech virtualizace historických památek. Podrobně popisuje analýzu možných postupů, jejich rozdílné požadavky a dále postup realizace konkrétního řešení. Výsledná VR aplikace obsahuje ... -
Produkce stereoskopického obsahu pro hemisférické dómy
Autor: Zuza Mikoláš; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-08)Práce se zabývá hemisférickými projekčnímy systémy a postupem tvorby stereoskopického obsahu pro hemisférické dómy. Po analýze projekčních systémů v České republice jsou popsány varianty dómového fomátu spolu s nástroji, ... -
Prostorový zvuk pro imersivní video
Autor: Ivan Desiatov; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Bernhauer David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-17)Práce představuje nejvýznamnějši moderni technologie ve sféře prostorového audia a uvádi výhody, diky kterým ambisonie začiná být standardnim formátem zvuku pro 360° video. Práce uvádi čtenáře do teoretických základů ... -
Simulace kouře a ohně v uzavřených prostorách
Autor: Renner Aleš; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Sledování pohledu uživatele v systémech virtuální reality
Autor: Richard Kvasnica; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Nováček Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)Obsahem této práce je průzkum možností sledování očí uživatele za pomoci brýlí pro virtuální realitu, analýza existujících řešení, tvorba prototypu aplikace zabývající se sběrem a vizualizací pohledových dat, a jeho použití ... -
Snímání obličeje pro 3D charakterovou animaci
Autor: Lenina Anastasia; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Cílem práce je popsat problematiku snímání pohybu lidského obličeje, zaměřit se na využití prostředků snímání a zpracování dat a najít příklady reálných projektů využívající technologii pro snímání obličeje. Praktická část ... -
Tvorba filmů pro hemisférický dóm
Autor: Sochorová Šárka; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
V této práci představuji imerzivní prostředí a sférické filmy. Řeším jak technické, tak umělecké rozdíly mezi klasickými a sférickými filmy a porovnávám jednotlivé technologie, které tvorbu filmů pro dómy umožňují. Také ... -
Virtuální produkce pro taneční vystoupení
Autor: Anastasiia Pastukhova; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Klán Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-18)Práce se zaměřuje na využití technologie virtuální produkce (Virtual Production) pro vytváření tanečních vystoupení pro TV, video nebo obecně živá vystoupení. Součástí práce je i popis celého technologického řetězce nutného ... -
Virtuální zrcadlový efekt pro muzea
Autor: Richard Boldiš; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)Digitální zařízení již nejsou neobvyklou součástí standardních expozic moderních muzeí. Vedle rozvoje grafických aplikací si digitální zařízení získávají stále větší oblibu díky bezproblémovému začlenění do nejrůznějších ... -
Vytváření zásuvných modulů pro Adobe Photoshop
Autor: Vít Černý; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-20)Tato bakalářská práce se věnuje postupu při vytváření zásuvných modulů pro aplikaci Adobe Photoshop. Práce také poskytuje základní informace o tom, co jsou zásuvné moduly, jak fungují a jak se vytváří. Dále jsou v práci ... -
Zásuvné moduly pro kreativní práce v programech Blender a Photoshop
Autor: Michal Rudolf; Vedoucí práce: Chludil Jiří; Oponent práce: Buriánek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-09)Kombinace postupů s grafickými aplikacemi Blender a Photoshop se používá v oborech digitálního umění. Problémem je, že tyto postupy obsahují technicky složité úkoly a repetitivní kroky. Na toto téma jsem provedl průzkum, ...