• Bezpečnost motocyklů v souvislostech viditelnosti 

      Autor: Zuda Dominik; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Kotál Miloslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-20)
      Záměrem bakalářské práce "Bezpečnost motocyklů v souvislostech viditelnosti" je posoudit a navrhnout, jaké barvy a barevné kombinace jsou vhodné pro použití ochranných kombinéz, přileb a motocyklů tak, aby byl řidič spolu ...
    • Kolize dopravních prostředků s prvky dopravní infrastruktury 

      Autor: Smeták David; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Měřínský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Tato bakalářská práce pojednává o problematice nárazů vozidel do prvků dopravní infrastruktury a možnostech, jak těmto nárazům zabránit nebo minimalizovat následky nárazu. V práci je přehled pevných překážek ohrožující ...
    • Konstrukce motocyklu pro soutěž MotoStudent - analýza parametrů 

      Autor: Štěrba Jan; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Molcar Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Práce je podkladem pro soutěžní tým vyvíjející silniční závodní motocykl pro soutěž MotoStudent. Cílem práce je sestavení souboru parametrů, ke kterým je nutné přihlédnout při návrhu a konstrukci závodního motocyklu. Dále ...
    • Konstrukce motocyklu pro soutěž MotoStudent - návrh rámu 

      Autor: Růžička Michal; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Molcar Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Předmětem této bakalářské práce je návrh rámu a zbytku podvozku silničního závodního motocyklu pro soutěž MotoStudent 2016. Práce obsahuje stručnou rešerši motocyklových rámů, podrobná technická pravidla soutěže a jako ...
    • Kontrola parametrů pneumatik 

      Autor: Vaněk Jan; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Předmětem bakalářské práce "Kontrola parametrů pneumatik" je zpracovat přehled konstrukcí, typů a parametrů pneumatik automobilů. Uvést vlastnosti pneumatik, vliv pneumatik na stabilitu vozu. Uvést metody kontroly parametrů ...
    • Pasivní bezpečnost v letecké dopravě 

      Autor: Michálek Tomáš; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Hönig Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Hlavním cílem bakalářské práce ,,Pasivní bezpečnost v letecké dopravě'' je analyzovat aktuální stav pasivní bezpečnosti v letecké dopravě, stručně představit a popsat jednotlivá témata, prvky a další související záležitosti.
    • Prvky integrované bezpečnosti automobilů 

      Autor: Borecký Petr; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-23)
      Předmětem bakalářské práce ?Prvky integrované bezpečnosti automobilů? je analyzovat aktuální stav bezpečnosti soudobých vozidel s následným zaměřením na prvky ochrany osob vně automobilů při srážce. Na základě výsledků z ...
    • Rezonanční výfuk dvoudobého motoru 

      Autor: Toman Přemysl; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Molcar Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Bakalářská práce se zabývá vlivem rezonančního výfukového systému na parametry dvoudobého motoru. V první části práce je uvedena teorie vlivu, zásady návrhu jednoltivých částí a výpočet tří variant výfuků. V části druhé ...
    • Simulátor nárazu - metody využití 

      Autor: Jirák Jakub; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Holba Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Předmětem této bakalářské práce je vytvořit si představu o existujících nárazových simulátorech a o zkouškách prvků pasivní bezpečnosti, které na nich probíhají. Na základě této analýzy pak vybrat zkoušky proveditelné na ...
    • Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty 

      Autor: Buľko Matej; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      Predmetom bakalárskej práce "Simulátor nárazu - výpočtové hodnoty" je posúdenie laboratórnych simulácií kolíznych dejov. V prvej časti sú popísané prvky vnútornej a vonkajšej pasívnej bezpečnosti. Druhá časť práce je ...
    • Systém ecall a možnosti jeho rozvoje 

      Autor: Švec Marek; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Krejčí Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-24)
      ECall je systém pro automatické přivolání záchranných složek k dopravní nehodě. Bakalářská práce se zabývá právě tímto systémem a možným rozvojem. V první části práce je obecně rozebrán tento systém se souvisejícími projekty. ...
    • Uplatnění prvků pasivní bezpečnosti při kolizích s objekty infratruktury 

      Autor: Vinař Petr; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Plomer Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-24)
      Práce se zabývá popisem hlavních kolizních prvků infrastruktury pro dopravní prostředky. Práce je rozdělena na pět části. V první části se věnuje identifikaci a popisu objektů. V druhé části je statistický rozbor nehodovosti ...
    • Vliv rozvoje pasivní bezpečnosti na následcích dopravních nehod 

      Autor: Novotný Jan; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Říha Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-24)
      Předmětem bakalářské práce "Vliv rozvoje pasivní bezpečnosti na následcích dopravních nehod" je popsat prvky pasivní bezpečnosti a jejich vliv na závažnosti poranění. Dále je nastíněn vývoj automobilové bezpečnosti se ...
    • Vliv zklidňovacích prků na spotřebu paliva a emise 

      Autor: Morávek Martin; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Hönig Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-25)
      Předmětem bakalářské práce ?Vliv zklidňovacích prvků na spotřebu paliva a emise? je analýza problémů, které přináší neplynulá jízda, způsobená výrazným snížením rychlosti. Teoretická část se zabývá popisem jednotlivých ...
    • Zkoušky převrácení automobilu 

      Autor: Bykov Oleksiy; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Řada Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)
      Cíl bakalářské práce spočívá v prozkoumání prováděných testů převrácení automobilu a legislativy týkající se této problematiky. Kromě toho se bude práce zakládat na přehledu zařízení potřebných pro uskutečnění testu ...