Procházení ústav dopravní techniky (ukončeno 30.08.2013) dle data publikování
Zobrazují se záznamy 81-100 z 119
-
Vývojové směry spojování ve výrobě motorových vozidel
; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Šotola Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-27)Tato bakalářská práce se věnuje popisu a rozboru jednotlivých metod pevného spojování kovových částí skeletů, popřípadě jednotlivých dílů automobilů. V práci jsou uvedeny nejnovější a nejvíce používané metody používané v ... -
Zkoušky převrácení automobilu
; Vedoucí práce: First Jiří; Oponent práce: Řada Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)Cíl bakalářské práce spočívá v prozkoumání prováděných testů převrácení automobilu a legislativy týkající se této problematiky. Kromě toho se bude práce zakládat na přehledu zařízení potřebných pro uskutečnění testu ... -
Zpracování výsledků experimentů dopravní techniky
; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Krejčí Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)Předmětem bakalářské práce "Zpracování výsledků experimentů dopravní techniky" je popis problematiky zkoušení vozidel ve fázích technického života výrobku. V posledních kapitolách jsou uvedeny základy pravděpodobnosti ... -
Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)Předmětem bakalářské práce "Porovnání simulací jízdních cyklů elektro hybridního vozidla" bylo provést simulace několika elektro hybridních vozidel v jízdních cyklech NEFZ a WLTP a vlastním cyklu a porovnat výsledky s ... -
Systém schvalování elektromobilů
; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Tauberová Šárka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)Tato práce pojednává o problematice zkoušení, kontrolování a schvalování automobilů a elektromobilů. První část se zabývá historií, vývojem a současným stavem elektromobilyty. V následující části je obsahem rešerše legislativy ... -
Konstrukční návrh rotující části setrvačníkové baterie
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Šolc Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)Předmětem bakalářské práce "Konstrukční návrh rotující části setrvačníkové baterie" je analyzovat dosud používané setrvačníky a určit podle zadaných kritérií optimální tvar a materiál rotoru pro použití v dopravních ... -
Možnosti ochrany posádky při převrácení vozidla
; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Tauberová Šárka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)Bakalářská práce je věnována bezpečnosti osobních automobilů, především prvkům pasivní bezpečnosti. Jejich využití a možnost ochrany posádky při dopravních nehodách, konkrétně při převrácení vozidla. Dále jsou zde uvedené ... -
Tvorba počítačových 3D modelů segmentů komunikací pro vozidlové simulátory
; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)Předmětem bakalářské práce "Tvorba počítačových 3D modelů segmentů komunikací pro vozidlové simulátory" je vytvořit metodu efektivního generování silniční infrastruktury pro snadné vytváření scénářů pro vozidlové simulátory. ... -
Parametrizovatelný virtuální sdružený sdělovač pro experimenty na simulátoru
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Švandrlík Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-28)Předmětem bakalářské práce "Parametrizovatelný virtuální sdružený sdělovač pro experimenty na simulátoru" je analyzovat současný stav v automobilovém průmyslu spojený s virtuálními sdělovači, najít dostupná řešení pro ... -
Využití ztrátové energie pérovaní vozidla
; Vedoucí práce: Plomer Jan; Oponent práce: Šolc Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Práce se zabývá konstrukcí dodatečného mechanismu umístěného v podvozku vozidla pro generování elektrického proudu při vertikálním pohybu vozidla při jízdě po vozovce. Práce je rozdělena na pět části. První část se věnuje ... -
Podpora řidičů se zdravotními komplikacemi při řízení automobilu
; Vedoucí práce: Machan Jaroslav; Oponent práce: Votruba Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Předmětem diplomové práce "Podpora řidičů se zdravotními komplikacemi při řízení automobilu" je hledání vhodných způsobů sledování a hlídání řidiče s případnou korekční reakcí automobilu. Čtenář je seznámen s procesem ... -
Reakční čas řidičů
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)V této práci je řešena reakční doba řidiče a její délka vzhledem k bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích. V úvodní části je rozebrána reakční doba včetně aspektů, které jí ovlivňují. Dále následuje měření reakčních ... -
Senzorické systémy autonomních vozidel;
; Vedoucí práce: Šotola Martin; Oponent práce: Dvořák Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Diplomová práce obsahuje dva hlavní oddíly, první se zabývá vhledem do problematiky autonomních vozidel a jejich senzorických systémů. Mezi které řadíme sonary, radary, lidary a kamery. Následně je pozornost věnována ... -
Vliv stárnutí na vybraná asfaltová pojiva
; Vedoucí práce: Dunovský Jiří; Oponent práce: Skronka Gabriel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení dat naměřených na asfaltu s penetrací 50/70 mm. Byly zvoleny dvě typy modifikací, dohromady tedy tři typy zkušebních vzorků (nemodifikovaný asfalt, RET modifikace s PPA a ... -
Návrh sériového hybridního pohonu pro taktické vozidlo
; Vedoucí práce: Blažek Petr; Oponent práce: Černý Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-10)Předmětem této diplomové práce je implementace sériového hybridního pohonu do vojenského taktického vozidla. V teoretické části práce je uveden a popsán přehled možných pohonů vozidel a jejich komponent. Následuje stručný ... -
Fyzikální model pohonného ústrojí pro vozidlový simulátor
; Vedoucí práce: Rozhdestvenskiy Dmitry; Oponent práce: Švandrlík Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)Předmětem diplomové práce "Fyzikální model pohonné jednotky pro vozidlový simulátor" je prozkoumat programovací jazyk Modelica, zjistit jeho výhody, nevýhody, limity a využitelnost. Následně prozkoumat dostupné nástroje ... -
Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP
; Vedoucí práce: Bouchner Petr; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)Předmětem diplomové práce "Optimalizace řízení HEV s důrazem na metodiku měření spotřeby paliva WLTP" je sestavit model dvou konceptů hybridních elektrických vozidel. Cílem práce je navrhnout strategii řízení HEV a ... -
Zvýšení bezpečnosti využitím kooperativních systémů u motocyklů
; Vedoucí práce: Mík Josef; Oponent práce: Lokaj Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)Předmětem této diplomové práce je využít kooperativní systémy, které jsou primárně uvažované a dostupné hlavně pro automobily v silniční dopravě, u motocyklů a zvýšit tak bezpečnost ne jenom jezdce motocyklu, ale aby i ... -
Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory
; Vedoucí práce: Novotný Stanislav; Oponent práce: Smíšek Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-14)Předmětem diplomové práce "Automatická tvorba provozu ve scénářích pro vozidlové simulátory" je vytvořit metodu automatického vytváření všech souborů potřebných k definici animace pro snadné a rychlé generování provozu do ... -
Komplexní návrh dynamického testování baterií podle předpisu EHK 100
; Vedoucí práce: Štěch Vojtěch; Oponent práce: Sedláček Lukáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)Tato diplomová práce se zaměřuje na bateriové systémy elektrických vozidel a především na testování jejich bezpečnost. Nejprve stručně popisuje elektromobilitu jako celek se zaměřením na jednotlivé typy elektrických vozidel. ...